Reklamace řešíme férově

Reklamace řešíme férově
18.09.2018 11:17

Chybovat je lidské, důležité je z chyb se poučit a neopakovat je. Každá reklamace zakázky je pro nás především velkým učitelem, snažíme se ji napravit k maximální spokojenosti zákazníka. Chceme zlepšovat naše postupy, aby se komplikace neopakovaly u dalších zakázek. Jak tedy řešíme reklamace domů u nás v RD Rýmařov?

Základem úspěšné stavby je precizní postup výroby

Stavba podle ověřených postupů

Náš tým zkušených architektů i dalších odborníků ze stavitelství cílí na prevenci vzniku chyb. Domy rostou nejprve na papíře, kde každý parametr důkladně propočítáme. Všechny typové domy z naší nabídky jsou promyšleny tak, aby bylo riziko vzniku chyb skutečně minimální.

Projektantům pomáhají také spolehlivé počítačové programy. Následně jejich úlohu přebírají stroje v halách. Ty vyrábí panely s milimetrovou přesností a veškerou precizností, proto je riziko vzniku chyb minimální.

Prefabrikované panely vezeme z haly rovnou na stavbu, kde se o ně postarají zruční montéři. Ti mají se stavbou dlouholeté zkušenosti a znají dřevostavby skutečně dokonale, i když jsou to stále pouze lidé. A chybování je lidské. Mnoho věcí řešíme subdodávkami, kdy ale spolupracujeme pouze se spolehlivými a léty prověřenými dodavateli.

Statistiky potvrzují naše slova

Snažíme se dlouhodobě předcházet vzniku jakýchkoliv závad. Jako důkaz slouží naše statistiky. Za celý rok naše náklady na servis a reklamace nepřesáhnou 0,6 % z celkových tržeb, což považujeme za velmi příznivé.

Pokud přeci jen dojde k situaci, kdy řešíme případné reklamace, snažíme se je vyřešit v co nejkratším termínu. Jsme také lidi a chápeme, že není nic příjemného řešit dodatečné opravy, zejména pokud jste se v domě již zabydleli. Za rok postavíme zhruba 500 dřevostaveb, proto je naprosto přirozené, že se někdy s reklamací setkáme.

Nova 722

Jaké problémy jsme řešili

  • Fasáda znečištěná od ventilace

V potrubí kondenzuje pára a mastnota, která následně může stékat po fasádě a ušpinit ji. Ústí ventilace je běžně překrýváno plastovou mřížkou. My jsme ale preventivně prodloužili celé potrubí, aby kondenzát stékal mimo fasádu.

  • Zatékání do konstrukce domu

Jedná se o situaci, která rozhodně nikoho nepotěší a je nutné ji co nejrychleji vyřešit. Stalo se nám, že zákazníkovi protékalo potrubí a problém se projevil ve vlhké příčce za sprchovým koutem. Celá situace byla způsobena vadnou instalací odpadního potrubí sprchového koutu. Majitelé zrovna odjížděli na dovolenou a během této doby jsme poškozenou skladbu kolem podlahy a konstrukci kolem sprchy opravili, vše vysušili a po návratu z dovolené měli majitelé vše v původním stavu.

Ověřený postup stavby

  • Popraskaný rám okna

Náš klient objevil v rámu okna prasklinu a okno reklamoval. Nejdříve jsme ho nechali opravit speciálním lepidlem, ale okno nevydrželo přes zimu a znovu se v rámu objevila prasklina. Zjistili jsme, že na vině byla nevhodně zvolená dilatace vzhledem k rozměru okna. Klientovi jsme nechali na naše náklady vyrobit nové okno s trojskly a namontovali jsme ho.

  • Hnízdění ptactva na střeše

Výrobci střešních krytin doporučují instalovat pouze pod dvě krajové tašky zábrany proti hnízdění ptactva. Opatření, která výrobci doporučují, ale nejsou úplně dostatečná. Naši řemeslníci proto instalují zábrany proti ptactvu po celé délce štítu. Tím se zabrání případným nepříjemnostem.

Hodnocení: 0 Hodnotilo uživatelů: 0 líbí (+1) nelíbí (-1)

Diskuse

Příspěvky diskuse

ZpětÚvodní strana » Články » Reklamace řešíme férově